1.02.2009

Kura-kura loncat!

Wehhhh~!! Kawan aku ada buat blog baru! Aku nak hebohkan kat semua orang! Orangnya boleh tahan, masih muda dan memiliki ciri-ciri wanita melayu terakhir (Aku mengaku, part yg last tu aku bohong saja, tujuan untuk menyedapkan hati dia)

Gambar ini sungguh kontroversi. Nak tahu? Tanyalah tuan gambar.

Akak Kura-Kura

Anyway, dia baru saja melangsungkan perasmian blognya. Takdelah segrand mana pun. Hehe. :P

P/s: Sekarang ni trend semua meluahkan perasaan ke alam siber ke? Kalau camtu, kenapa kawan aku tak nak?
Categories:

2 comments:

  1. chom..
    simple itu menawan apa..
    haha..
    pndai ko curik gmbar aku eh??
    mmg kontro...
    haha:DD

    ReplyDelete
  2. erk..

    haha. chom2.. *geleng kepala*

    gaga..

    ReplyDelete

This box must be used with care.