1.31.2009

Letih dan sakit.

Penulis balik lambat ke Kedah atas beberapa perkara. Kawan-kawan baik penulis mahu keluar jalan-jalan bersama, jadi penulis terpaksa tangguhkan perjalanan pulang ke Kedah. Hmm, berbaloi atau tidak? Sangat berbaloi! Mungkin tidaklah berbaloi yang sangat-sangat berbaloi, tapi ya, sememangnya berbaloi. Aiman dan Izzat ajak menonton wayang tengah malam. Kalau ikutkan hati, penulis sebenarnya tidak mahu. Tak sukalah tempat gelap dan tertutup. Bukan fobia, cuma tak selesalah. Tapi oleh sebab terlalu lama tidak berjumpa, haruslah mengalah.

Malam pertama: KLCC
Wayang ditonton: Underworld 3 : Rise of The Lycans



Pendapat? Sangat menarik penceritaannya. Penulis sangat meminati cara dan gaya para vampires berlawan. Sangat aristrokat. Sangat elegan. Sangat bergaya. Lycans? Ganas. Itu saja penulis mampu terangkan. Filem ini adalah prequel kepada Underworld 1 dan 2. Tidak sesuai untuk kanak-kanak kerana masih ada yang degil membawa anak-anak masuk untuk menonton wayang. Gilakah mereka? Cara watak-watak dalam filem ini berlawan tersangatlah ganas.

Malam Kedua: Midvalley Megamall
Wayang ditonton: Inkheart



Filem ini memang dinanti-nantikan penulis. Sebabnya penulis telah lama mebaca buku ini dan telah lama menunggu untuk filemnya ditayangkan. Mungkin ada beberapa bahagian di dalam buku susah untuk dibayangkan. Melalui filem ini, beberapa bahagian tersebut sudah terjawab. Penceritaan yang menarik dan sangat teliti penceritaannya di sesuatu bahagian, terutamanya apabila Mo membaca buku kepada geng kongsi gelap rekaan. Haha.

Kemudian Irfan datang ke Subang. Banyak benda yang berlaku. Sangat-sangat menyeronokkan. Nak tahu? Tanyalah Irfan. Sukanya dapat berjumpa dengan "orang" di Summit! Hehe :P

P/s:
Balik rumah, sakit kaki pulak. Dah okay dah sikit. :)
Categories:

5 comments:

  1. hey!
    sape yg suke jmpe "orang" tu?
    wakakak!
    kalo dia baca,
    mampos dia igt laenn

    ReplyDelete
  2. kalau! kalau irfan.. hahaha muka dia bukan jenis suka internet okay?

    ReplyDelete
  3. huuhu. g tgk wayang x ajk aisyaaaa~
    smpai httiii. :P :P

    hihi. aisya x tgk wyng lngsung tym cuti ni. baek x aisya? :P

    ReplyDelete
  4. haha, aisya sengket duit kantoi.. haha

    ReplyDelete
  5. hahaa. mara nye allowance x msuk lgi. hahaha. :P

    chom. chom. aisya ade tag chom taw. :P

    ReplyDelete

This box must be used with care.